2012. január 25., szerda

Raptly, a szabadfogású böködő.

Őszinte leszek. Ez a késre alig, vagy csak nyomokban emlékeztető kés úgy készült, hogy végig ideges voltam. Sőt ! Ami rám nem igazán jellemző..........még káromkodtam is. Jóllehet nem a vasdarab tehetett a mérhetetlen dühömről, hanem az a mai világ. Általában figyelmen kívül hagyom azt az információt, amit a médiában hallok, vagy olvasok. Mivel nincs semmim, amit vagyonnak szokás nevezni, ezért veszteni valóm sincsen. Amim van, az a családom, a munkám, és a barátaim. Ez pedig tökéletesen elég is szokott lenni...............................De...............................hagyjanak már egy kicsit élni !
Tudom, hogy másnak is csörög állandóan a telefonja. Pedig nem is őt akarták hívni. Másnak is beszólnak olyan emberek, akik még a nevüket sem tudják leírni. Pedig szükségük lehet rá amikor a hitelt fölveszik. Másnak is odaadják a boltban a romlott árút. Pedig ott van a friss is. Másnak is mondják, hogy: - Nem tudja, hogy nem lehet dohányozni a buszmegállóban ! Pedig a még a zebrán voltunk......... És még sok apróság. Aztán hazajöttem, és robbant a bomba. Bekapcsoltam a notebookot, és azt olvastam hogy, meghalt Chuck Norris ! Az az egyetlen ember aki rajtam kívül is tud becsukott laptoppal netezni. Aki egy kézzel is tud tapsolni, és elszámolt a végtelenig ( kétszer ) ! Aki pusztán avval, hogy nem lájkolta " kimírszemet " átsegítette a túlvilágra. A HIRO, csupa nagybetűkkel ! Erre már kiborult a bili. Fogtam egy darab vasat, és addig szorongattam a kezemben, amíg ez nem lett belőle. Aztán a fogaimmal leharapdáltam a fölösleget. Közben csak az öklömmel ütögettem hogy valami, értelmes formája legyen. Majd a végén a tenyeremmel beleütöttem egy fadarabkába. A pillantásommal pedig meg is éleztem.
Tüsszentettem egyet, és a markolat egyből le lett gömbölyítve. Egyszerű szabadfogású gyakorlat volt. A végére meg is nyugodtam. Pláne amikor meg hallottam azt, hogy a hír csak kacsa volt ! Chuck Norris él !!!

Tanulság: Add ki magadból a feszültséget, hogy Chuchk Norris tovább élhessen !

5 megjegyzés:

  1. Bammeg Jani! Olan hüle vagy! :))))))

    VálaszTörlés
  2. Hello AMA!

    AZTAZANYÁMÚRISTENIT! Ez nem semmi volt!

    VálaszTörlés
  3. Szervusz Zsombor !

    Én ilyet is tudok. De remélem nem a csalódottság beszél belőled.

    AMA.

    VálaszTörlés
  4. Szia AMA!

    Távol álljon tőlem, a stílust próbáltam magasztolni, nagyon faintos,faszagányos, stb.

    Várom a következőt!(kést és Amastílust)

    Üdv.

    Zsombor

    VálaszTörlés