2013. április 26., péntek

Az Orr-V-adász...esete a cédrusfák alatt.

Történt egyszer, réges régen,
kerek erdő közepében
Három vadász összeült,
s szövetségbe tömörült.
Nem volt nekik semmi másuk,
csak a fejükben, a nagy tudásuk.
-Hát mi most már, mit csináljunk ?
-Zsebre dugott kézzel álljunk !
-De avval nem megyünk ám sokra.
-Inkább nézzünk bele a zsákokba.
-Hátha találunk benne egy kést,
amivel csinálhatnánk a zsigerelést.
Na de nem találtak semmit benne,
s evvel el is ment a vadászok kedve.
Hazakullogtak tehát lógó orral,
szomorúságukat csillapították vörösborral.
Aztán az egyiknek az jutott az eszébe:
-Kést csináltatok, a büdös fenébe !
Eljött hát hozzám, és előadta mit szeretne,
miszerint foglaljak vasat, fa keretbe.
-Más kívánságod nincsen ?
-Mondjuk, készítsem el neked ingyen ?
-Hát az nem is volna rossz barátom.
Annyira örülök, hogy neked adom a bőrkabátom. -Örülnék neki.........de ha lehet,
én a táskádra vetettem szemet.
Megegyeztünk, tőlem mehet.
-No ha így áll, rázzunk kezet.
Elbúcsúztam tőle a kapuban,
aztán meg ott találtam magam a kupiban.
Valaki a műhelyembe gránátot dobhatott,
nem találtam semmit, amiből kés lenne legott. Akkor jutott hirtelen az eszembe,
én a kincseket a hátizsákomba teszem be.
Volt benne egy darab cédrus....ka fám,
meg egy laposvas, ami 440 C volt....talán.
Innentől felpörögtek az események,
és a orr-V-adász kés egy hét alatt kész lett.
A barátom úgy örült hogy szétnyomta a vesémet, én meg azt hiszem, befejezem a mesémet.


8 megjegyzés:

  1. Zseniális! Az a tok meg mintha ismerős lenne régebbről! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz Soma !

      Büszke vagyok rád, hogy olyan tokot készítettél ( nagyon előrelátóan ) ami másik késemhez is passzol.

      Jani komád.

      Törlés
  2. A késed hatalmas lett, a szövegedtől meg bef..tam!

    VálaszTörlés
  3. A kés és a szöveg is nagyon jó!
    Gratulálok!
    Krisztián

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm, és még egyszer köszönöm. A szövegelés néha jobban megy, mint a késkészítés. De most a kettő összhangban volt.

    AMA.

    VálaszTörlés
  5. Összhangban??? Az nem kifejezés. Ezt úgy eltaláltad, meg olyan szépen megcsináltad... Emelem kalapom. A vers meg k...a jó. Esténként ezt fogom olvasni a gyerekeknek. Mostanában nem voltam nagyon netközelben(tavaszi munkák meg egyebek), végre benézek és csak tátom a számat!

    Grat: Zsombor

    VálaszTörlés
  6. Szervusz Zsombor !

    Óvatosan avval a meséléssel. Megáll a gyerek a fejlődésben tőle. De nagyon jól estek a szavaid.

    AMA.

    VálaszTörlés
  7. Szia AmA!

    Nagyon jó lett! A kés is!

    VálaszTörlés