2015. május 17., vasárnap

Recourse the kukhri.

Ha valaki nem értené, hogy mit gagyarászok a videó elején, az szóljon a szélnek hogy álljon el. Nem fog sikerülni, azt elárulom. Ahogy az sem, hogy valaha leszokjak arról, hogy a késeimet tesztelgessem, használjam. Van amelyiket értelmes dologra használok, de akad egy kettő ami egyetlen céllal jött létre. Régen mindig akartam egy saját fejlesztésű kukhrit. Amit én készítettem, azt bozótvágóként használtam. Amit viszont igazából akartam, az az volt hogy legyen egy olyan kukhrim ami a keményebb fákkal is elbír. Na ő lett Recourse, ami szó szerint fordításban annyit tesz: folyamodás valamihez. De azt is jelenti hogy menedék. Mindkettő illik rá. Sok uszadék fa lett vele elvágva, és elrepesztve. Ja és menedéket is építettem vele. De néhány paramétert is megadok róla. Hossza akkora, hogy átlósan keresztül ér egy A4-es rajzlapot. Anyaga........vagy 440 C, vagy 420, mert e két anyaggal dolgozik szívesen Papp Laci ( Dixon 94 Bt. ) aki készítette a pengét. Amúgy meg teljesen mindegy melyik acélból van mert bírja a gyűrődést. A lényeg az hogy Zöld pont napot tartottunk a Fő-nő-k assz-ony-om haciendáján, és több szabadidős tevékenységet is folytattunk. Többek között a pálinkás váltó futást, mert minden félórában érkezett egy egy újabb pohárkával. Vagy az "Z"örömíjászatot, aminél az volt a cél, hogy eltaláljuk a célt (?). Annyi pálesz után, higgyétek el, van benne kihívás. Én viszont időt szakítottam egy kis késtesztre is. Na ez látható a kis videón. Az utána következő próbálkozásom pedig nem lett megörökítve ( szerencsére ) mert indián hegedűvel nem tudtam tüzet gyújtani. Úgy is mondhatnám: Beégtem, mert nem égtem ! Nem baj. Ebből is tanulok. Ha van gyufám, akkor minek bonyolítom túl a tűzgyújtást. Ennyi. Viszont nagyon jól éreztem magam, és ez számomra a lényeg, bármit is csinálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése