2015. szeptember 27., vasárnap

Így készült a Foltos Babaszka...

Az egész evvel a mozdulattal kezdődött. Bár először a póló tetszett,  de hamar rájöttem, hogy aki benne van az számít. Jó ember !

Ez itt a reklám helye !!!
 Molnár Gábornak hívják, és Vasatűzben Kft mozgató rugója, és kovácsa. Mindketten a XII. Besenyszögi Íjász Találkozón állítottunk ki cégeink nevében. Én a Zöld Pont, ő pedig a .......Vasatűzben kft nevében.
Szóval kedvet kaptam egy kis kovácsolt késhez. Meg is egyeztünk az alapanyagban, ami jelen esetben K 510 volt.



Az elképzelésem csak annyi volt, hogy ujjkarikás, és vastag pengés késem legyen.

Néhány percel később átszólt, hogy fel kellene próbálni az ujjamra. Megjegyzem még vörösen izzott az acél. He-he-he !

Na de jó lett. Ja és egy meglepetést is kaptam. Egy csavarást, ami ha lehet még markánsabbá tette a kést.

Íme a nyers kés. Innen már az én dolgom hogy mit fogok belőle kihozni.

De már elkezdtem a formázást, és a csiszolást, és innen van a neve is. Mert a penge egyik oldalán hagytam néhány kovácsolt foltot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése