2016. augusztus 14., vasárnap

Alacsony költségvetésű kés, avagy Fuc Kanal...




Azért írom így le ezt a kifejezést mert hiányt szeretnék pótolni. Bár írhattam volna azt is low budget knife, de arra csak külföldi oldalakat ad be a GooGle. A lényeg az, hogy szinte semmi drága dolog sem kell egy ilyen kés elkészítésítészéhez. Kivéve az elhatározás. Hányszor belefogtam én is olyan dologba, amit még előtte soha nem csináltam. A mottó: Értelemszerűen ! Ja, és lépésről lépésre. Akkor kellőképpen fog majd hasonlítani, az elképzelés a végeredményre.

Az én kiskésem, most is egy maradék terelőlemezből, és ...............ebben rejlik a low budget kések titka............egy kissé viseltes, bambusz fakanálból készült. A No.69-es késem formáját egy kissé lekicsinyítettem, és , megsarkosítottam. Meg itt ott lekerekítettem. Szolidan csiszoltam, és most is meg tudtam csinálni azt hogy az egyik oldalt enyhén ívesre, a másik oldalt pedig full-flat-grind ....( teljesen -sima-csiszolás ) módon munkáltam meg. Ezek után keresztülfúrtam, mind az acélt, mind a fát is. És kipróbáltam egy új hőkezelési eljárást.

Mini-grill fűtőszálára raktam a kést, és szegénykém, kénytelen volt előbb utóbb felizzani. Majd lehűtöttem egy bögre vízben. Mindez pár percet vesz igénybe, és egy kicsit javít az acél szerkezetén. Nekem elég, de aki nem a Kokecz és Brennel Bt. -vel akar edzetni.................az hőkezeltesse kését a mestereknél. Higgyétek el, ők aztán értik a dolgukat. No és a markolatpanelok ragasztása is végtelenül egyszerű volt, mert pillanatragasztó géllel történt. Szóval csak egyszerűen, összedobtam egy kést és kész. Olyan egyszerűen mint ahogy az ember, melléül a WC csészének.............miközben felmegy benne a pumpa..........az meg ugye Fuc Kanál a javából. Remélem, a széplelkű eberek nem riadtak meg ez előbbi mondataimtól. De néha ki kell mondani úgy dolgokat, ahogy vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése