2019. december 11., szerda

Presztízs...kérdés.


Ezt is megéltem. Soha nem akartam reklámozni magam. De annak a kérdésnek, hogy: Hogyan készül egy kés ? Na ennek a nem tudok ellenállni. Ha pedig ezt egy újságíró teszi, akkor kinyílik a szövegládám. Csak bő félóra elég volt ahhoz, hogy eloszlassam a kételyeit, a hobbimmal kapcsolatban. Büszke vagyok arra amit csinálok, és remélem életem végéig megmarad majd az olthatatlan vágyam, a késkészítés iránt. Amíg erővel bírom, csinálni is fogom. Nagyon szépen köszönöm a Presztízs magazinnak, és Kovács Jankának, hogy fantáziát láttak bennem, és abban amit szabadidőmben csinálok.

Csak egy a sok kés közül amiket a közelmúltban készítettem. Nemsokára én is írni fogok.  Na nem az ügyes légyről, hanem a késről ami alatta van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése