2011. december 4., vasárnap

Egy kis mereng(k)és a múlton.

Most ahhoz van kedvem, hogy végig nézzek néhány régi fotót. Jó néha a múltba révedni. De csak azért hogy utána, újult erővel nekivágjunk a jövőnek. Mert aki a múltban él, az seggel áll a jövő felé. De azért jó arra gondolni, hogy néhány képen még az látszik, hogy boldog önfeledt mosoly van az arcokon. Nem beszélve arról, hogy találtam olyat is amelyiken ( milyen meglepő ) éllel rendelkező dolog van a kezemben. Az egészen kicsitől, az igazi nagy vasakig. Merészkedtem ez utóbbival előrukkolni, ebben a bejegyzésben. Azért akad olyan is amin a régi késeimet is lehet látni. Amikor lenullázódtam a neten, nem is gondoltam, hogy néhány késes fiókom ( átvitt, és a szó szoros értelmében ) ami nem törlődött. Az egyiken találtam néhány képet ami megdobogtatta egy kicsit a szívemet.
http://indafoto.hu/AMA

3 megjegyzés:

  1. Szia AMA!

    Jó volt megnézni ezeket a képeket. Olyan mintha megint a régi blogodat nézegettem volna és eszembe jutottak a régi késbemutatóidhoz írott vidám sorok! Kösz, hogy megosztottad velünk!

    Üdv Zébarát

    VálaszTörlés
  2. Hello Ama!

    Nagyot néztem, hogy ki ez a "sukár csávó"!
    Viccet félretéve nekem is tetszettek a képek, elgndolkodtam, hogy nem a Mcloud klán tagja vagy e.(Nem tudom jól írtam-e)

    Zsombor

    VálaszTörlés
  3. Szervusztok késes barátaim !

    Nekemis jól esett nézegetni a régi munkáimat. A vidám sorokat még most is írogatom, ha tehetem. De hogy a Macleod klán tagja lennék, arról nincs tudomásom.

    AMA.

    VálaszTörlés