2023. november 26., vasárnap

Re-back, az acélpillangó.






Egyesek rajonganak a pillangó bicskákért. Mondjuk meg lehet érteni, hiszen különleges a nyitási mechanizmusuk. Egy jó kis  beszélgetés után, egy igazi pillangó fannal, én is úgy döntöttem, hogy készítek egyet. Mivel még mindig nincs "rendes alapanyagom" ezért ismét a cirkula lapjaimhoz nyúltam. Mondjuk számomra, ezek az acélok több szempontból is tökéletesek. Hiszen nem kell hőkezelnem, mégis elég kemények és szívósak. Szóval nekem, késkészítéshez ideálisak

. Most is egy rajzzal kezdtem. De nem akartam lemásolni egy még lévő bicskát, így hát máshova tettem a fordulási, és feszítési pontokat, mint ahogy szokás. De rá kellet jönnöm, hogy így is működik. 🤪 😇 😜 Büszke is vagyok magamra. Viszont az esztétikát lecseréltem, a praktikumra. Szóval engem nem zavarnak a nagy "kandesz" csavarfejek. Amúgy is olyan helyen vannak, hogy se nyitáskor, se záráskor sem zavarnak. Markolatpanellal sem vesződtem, mert határozottan szeretem a fém felületeket. Miután összeraktam, még szükség volt némi finombeállításra, de tényleg nagyon "pipec" módon müködik. Na ezeket a pillanotakat meg szoktam becsülni, mert nem túl sok van belőle. De amit az utóbbi időben megtanultam, az az hogy nem az a lényeg... hogy ha hibázol, hanem az... hogy ki tudod javítani. Szerintem ezt a mondás, az életre is igaz. A lényeg az hogy... csináld. De úgy is mondhatnám hogy... vágj bele...készítsd el...vágj vele !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése