2015. december 5., szombat

Lapp Panther...

 Kezdjük a névvel. Lauri Laplander a penge hivatalos megnevezése. Betyár jó anyagból készül, és szinte már félig kész a kés, ha a penge készen van. Panther pedig a párduc mintás akril műanyag miatt lett. Erra a markolatra viszont csak azt beszélném rá, akinek kellő mennyiségű csiszolószalagja van. Nekem már alig van.......csak igen körülményes a beszerzése........éppen ezért a kopottakat használom amíg érzek rajtuk valamennyi érdességet. A lényeg az, hogy eltömíti a csiszolófeleületet, és még drótkefével sem lehet kiszedni a berakódást. Amikor kézi csiszolóvászonnal próbálkoztam, dettó ugyanez volt a helyzet. Viszont a ráspolyon nem tudott kifogni. Az vitte, mint az asszony a házat, meg a kocsit. Ja, nem az enyémet..........!
 A lényeg az hogy kipróbáltam, hogy alkalmas e markolatnak ( má mé ne vóna, hiszen annak gyárcsák ) ez a fajta műanyag. Jelentem, igen. Bővebben, nem. Vagy még nem tudom ! Kicsit íveltebb markolatot akartam de csak ilyen egyeneset sikerült kihoznom a kissé karcsú markolat-alapanyagból. Imádom a puukkokat, és nem nagyon érdekel hogy nincs keresztvas rajtuk. De itt, miután kivittem kipróbálni az erdőbe,úgy döntöttem hogy utólag beleapplikálok egy ujjvédőt. Mert megállt az ütő bennem amikor kis híján rácsúszott a matató ujjam a  pengére. Nem lett a legszebb, de az ujjam többet ét minden esztétikumnál. Viszont egyszer még elviszik tőlem kőőőőcsönbe ( pedig nem szokásom ) és vaddisznót zsigerelnek nyúznak vele. Mert ugye kíváncsiak hogy , hogy szedi szét a párduc a disznót. Majd kiderül !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése