2011. július 4., hétfő

Újra belevágok...

Szervusz kedves olvasó !
Van akinek ismerősen cseng ez a blogcím. Nem véletlen,hiszen négy éven keresztül jelen voltam a neten, és szorgalmasan irkáltam a bejegyzéseimet az újabbnál újabb késekről. De ennek egy csapásra vége lett, amikor bekapott az email fiókom egy támadást. Mindig szívből döntök, és nem gondolkozom, így hát mindent töröltem ami evvel az emeil címmel kapcsolatos volt, hogy a levelező partnereim ne kapják el a fertőzést. Gondoltam majd újra kezdem ha lesz rá alkalmam. Laptop meg van, vezetékes kapcsolat szintén. Akkor már csak egy fényképezőgép híja van. De előbb, vagy utóbb az is meg lesz. Mert amíg nem voltak meg az internetezéshez szükséges eszközeim addig sem tétlenkedtem. Igen, igen , késeket készítettem. Remélem hamarosan közzé is tehetem majd őket. Ez a tervem.

UI: Azoknak az embereknek,akik a régi AMA-tőröket olvasták, a bocsánatukat szeretném elnyerni. Amiért töröltem a blogomat. Ígérem az új blogom is pontosan olyan stílusú lesz mint a régi.

3 megjegyzés:

  1. Hello Ama!

    Végre megtaláltalak. Nem is tudom, hogy nem vettelek észre eddig.
    Nagyon örülök, hogy megint olvashatom a bejegyzéseidet, mert nagyon jó írói vénával áldott meg a nagy trombitás.
    Na de lelépek a pedálról és lépek a következő bejegyzésre.
    Köszi.

    Zsombor

    VálaszTörlés
  2. Hali AMA!
    Örömmel látom, hogy feltámad a blogod!
    Még ha én az enyémet hanyagoltam is a tiéteket (AMA, Dear Bear, Zé ) mindíg szívesen olvastam. Szomorúan tapasztaltam a támadást, föleg mivel a te email címed felhasználásával az enyémet is meg támadták. De már van új gépem.
    Sajnos a korábbi blogod törlésével sok hasznos ötlettől, információtól lett meg fosztva a késimádók, és készítők tábora. De hát mindíg előre kell nézni nem a múlton merengeni!
    Kívánok neked sok alapanyagot amiből az újabb késeket készítheted, ehhez sok szabadidőt. Kívánok még sok új bejegyzést a blogodba(ezt lehet, inkább az olvasóidnak kívántam).
    Üdv: Magyari András

    VálaszTörlés
  3. Szervusztok Zsombor, és András ! Bocsássatok meg hogy még csak most reagálok a lelkesítő mondataitokra. Nem titkolt célom az hogy a blogomat csak néhányan olvassák. Mert nem reklámozni szeretném magam, hanem népszerűsíteni szeretném a házilagos késkészítést. Terveim között szerepel az is , hogy a már elkészített késeimet ( a régieket ) újra fel szeretném tenni az új blogomra. De csak ha nem unjátok.

    El nem múló tisztelettel az olvasóim iránt,AMA.

    VálaszTörlés