2012. július 9., hétfő

Piszkált Fiskars.

A kánikula miatt kicsit elhanyagoltam a műhelyben való tevékenykedést. De azért nem teljesen. Az egyik ismerősöm keresett fel a munkahelyemen egy rajzzal, és egy késsel. Amit az, alakítsuk már át egy kicsit jelszóval rám is bízott nyomban. Meg annyit mondott még, hogy használni fogja, úgy hogy masszív legyen a kicsike. A rajzon egy markolatpanelos kést láttam, de markolattüskével a belsejében. No fene ! Hol itt a probléma ? Átcsiszoljuk, és kész. Mivel nagyon jó kedvem volt amikor ezt a kést készítettem, ezért megengedtem magamnak azt a luxust, hogy néhány aprósággal színesebbé tegyen az amúgy praktikus ( és unalmas fekete ) markolatot. Mahagónira esett a választásom a fáim közül. Könnyen alakítható,mégis elég kemény nyélanyag. Pont jó erre a célra. Gondoltam egyet, és 20 perc alatt csináltam csőből és valami zöld izéből, meg egy kevés sárgaréz drótból, mozaikszegecsnek látszó tárgyakat. Két DVD-tok darabka, és egy piros fíber lett még felhasználva, az új markolathoz, némi két komponensű ragasztóval. A kivitelezés nem lett tökéletes. De hát én sem vagyok az. A lényeg az, hogy a gazdájának elnyerte a tetszését. Aki azóta is töretlen lelkesedéssel használja húsfeldogozásra. Mivel kényelmesebb, és tenyérbe simulóbb lett, ezen nem is csodálkozom. Használja egészséggel. Ja, és meg is éleztem neki annyira, hogy a " jellópédzsisz " sarkát egy laza mozdulattal le lehessen nyisszantani vele. Mert élezni még tudok ! Egy kicsit.

1 megjegyzés:

  1. Helló AMA!

    Gratulálok az új alkotásodhoz, igazán gyönyörű. Funkcionális és elegáns. Lenyűgöző improvizációs képesség. Egyszerűen bjútiful.

    VálaszTörlés